błąd 17656 + świecące ESP

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Nicek90
    Classic
    • 2011
    • 2

    błąd 17656 + świecące ESP

    no faktycznie jaki ja los jestem ops:

    KATALOG KONCOWEK KABLOWYCH W TYM ISO /klik/


    Ja tam kupowalem jak robilem zmiany w instalacji pod XENON, zmiane klapy z wycieraczka, itd. Wykonanie bardzo dobre.

    NIEPOLECAM stosowac tych ze zlacz pod radio /glosnikowyczh/ bo nie sa przewidziane na prady wieksze jak 1A u mnie sie wydymila niszczac cale zlacze.
  • robert szcz.
    Classic
    • 2010
    • 5

    #2
    błąd 17656 + świecące ESP

    Witam, dzięki pomocy użytkowników OCP zamontowałem niedawno nowe ECU i skodzitsu zagadało, ale pojawił się nowy problem auto ma bardzo wczesny zapłon, jargoli jak traktor. Po podpięciu do vaga w gr 000 odczytałem następujące wartości na biegu jałowym : 1-042 2-255 3-000 4-022 5-097 6-202 7-112 8-171 9-108 10-140 Na pozycji 2 powinno być 12...75 czyli totalny kosmos w dodatku wyprzedzenie wtrysku w ogóle się nie zmienia niezależnie od położenia pedału gazu Błąd jaki wyskakuje to 17656 Sprawdzałem rozrząd i jest ustawiony jak należy, kostki do pompy wyczyściłem, co radzicie? N108, czujnik wzniosu igły?

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      jak ci nie pokazuje zmiany kąta- może masz przerwany kabel od czujnika wzniosu ( wtrysku na 3 cyl.) :idea:
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • robert szcz.
        Classic
        • 2010
        • 5

        #4
        Witam, drążąc temat dalej doszedłem do tego że nie ma sygnału do przestawiacza kąta wtrysku ze sterownika silnika, jak sprawdzić czy walnięte jest ecu czy może jakaś mapa zapłonu? Możliwe abym pokopał coś przy dopasowywaniu ECU przy jego wymianie? Gdzie to w vagu sprawdzić?

        Pozdrawiam

        Komentarz

        • Space99
          Rider
          • 2008
          • 275
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          A nie jest otwarty EGR? (mam nadzieje że nie wypaliłem ) Ostatnio zapalił mi się ASR i jargolił niesamowicie oraz ciężko reagował na gaz. Akurat pomógł wył - wł. Ale tak mi się wydaje że EGR się zawiesił.
          pozdrawiam Marcin

          Moja obecna Okta a poprzednia na ALH

          Komentarz

          Pracuję...